söndag, juni 17, 2012

Tegelstensläsning

Jag läser igen. Men det dröjer innan jag recenserar, jag har nämligen en tegelsten i handen. Inte för att jag märker att det är en tegelsten, jag läser på läsplattan. Med en PDF fil med över 800 sidor; det är en tegelsten. Liberty av Jakob Ejersbo. Bist litt ("biståndslitteratur"), som jag har recenserat på sistone, och nordisk litteratur i ett.

Men jag har också Hanne-Vibeke Holsts nya Förlåtelsen, som jag ser mycket fram emot att läsa. Det blir den första romanen av Holst som jag läser.

Dessutom håller jag på och lusläser seminarieprogrammet till Bokmässan! Som vanligt mycket intressant och seminarier som krockar. Jag tror att jag kommer att vara på plats alla dagar, och ska boka flygbiljetterna i veckan.


1 kommentar:

  1. Hej!Tack för din kommentar. Det stämmer att jag kommer med stor säkerhet missa årets bokmässa. Har surat ganska mycket över det, men en bebis är ju en bebis :) Inte illa det!

    SvaraRadera