onsdag, januari 18, 2012

Bokmässans bloggambassadörer...

...samlas till inspirationsträff första helgen i februari. Jag har precis bokat biljett och ser verkligen fram emot den här lilla utflykten. Jag åker redan på fredagen och spenderar helgen i stugan, förhoppningsvis med att skriva, och träffa föräldrarna. Söndag tar jag bussen till Göteborg och jag hoppas även hinna se en lunchfilm under filmfestivalen, innan inspirationsträffen drar igång söndag kväll.

Jag ska ägna de återstående veckorna innan träffen till att läsa in mig lite på mina "kollegor" (vi är ca 20 st bloggambassadörer).

Läsa böcker har det inte blivit mycket av på sistone. Jag har inte riktigt kunnat komma till ro. Dessutom har jag drabbats av två kraftiga förkylningar den senaste månaden och konditionen är helt i botten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar