tisdag, september 04, 2012

Några veckor kvar till bokmässan

Och jag känner mig lite stressad. Samtidigt som jag håller på med sista korrläsningen av mitt eget romanmanus (som snart ska skickas in till förlag),så försöker jag förbereda mig för bokmässan, alla bokläsares årliga höjdpunkt. Det kommer att bli hektiska dagar. Jag försöker sätta ihop mitt eget lilla schema (det finns så många intressanta seminarier och monterprogram!), och ska de närmaste dagarna försöka skriva lite inlägg om det jag vill se. Dessutom har jag blivit inbjuden till ett antal bokmässemingel.
Hoppas jag hinner blogga också.

Jag vill också hinna läsa lite de sista veckorna. Åtminstone Jan Gullious Dandy och Kim M Kimselius Mayafolkets hemlighet (hoppas få träffa Kim på bokmässan, är en så härlig person och har dessutom är bra blogg om sitt skrivande).
Hoppas få byta några ord med några ord med andra författare också, som Amanda Hellberg, Simona Ahrnstedt och Christin Ljungqvist. Och kanske blir det en liten intervju med Frida Skybäck, som jag givetvis publicerar här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar